都是你
你害我一直心神不寧
我明就說我可以的.....stay calm
沒有把握
同樣的病又要發作again...u know
i lost my confidence
i don't wanna expect
那是我的致命傷
so
不要被你說中以後只有哭沒有笑

你很樂觀
我也希望事情跟你說的一樣準
but i don't know where the hope is...
but i said,

再來我的理性
都會跑到感性前面


不能再次被左右
maybe
no
must be
你看著吧


even it'll be out of control
what can i say?
just admit it
maybe it's not really worthy for me to do that....



i think
u know what i am talking about







i'm tired of guessing












arrow
arrow
    全站熱搜

    sugarlynn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()